راه

ناپیدای راه

راه را پیداست بر من بیدار تازه دیروز

دیروزم در من پیداست " روشن تر از صدای ماهی های کنار من حال

من مسافر دیروزم

دیروز تن رویاهای آشنای او که با من بود

ومن هنوز هم در تازگی صدای سیمهای گیتارش مینوازم موسیقی دوست داشتن را برای او

مینوازم تا روح " تا جان "و تا بیدار احساس دوستی

و دوستی را مبینم که چگونه با من در مسیر یک تبسم همراه است

و ای کاش تبسم همواره جاری بود بر من زنده گذشته

و ای کاش هوای غم انگیز موسیقی جدایی در من آشکار نمیشد در لحظه وداع

و وداع "

پاره پاره کردن دفتر خوشی های نگاهایی است که جان میگرفتند تا عشق

تا بودن برای ثانیه ایی در رویای هم

در رویای قدم زدن در ابی هایی که بر ما میآیند تا راه هموار

چنان راه هموار است که در مرور من مشتاق بر رفتن " پاها خود به پیش میروند.

دیدگان را میشوید پرهای سپید همسفر

راه باید رفت و یکپارچه فریاد باید زد که :

ای مردم

در ما جاریست رنگ دوست

موسیقی احساسهای بدون نیرنگ زمان

سیب را پیداست

عشق را با ما هم صداست

رویای نشستن بر مخملی های آسمان بر ذهن ما پیداست و چه رنگین

قدم زدن در قشنگ خالهای پرپروانه را

جاریست آزاد ماهی قرمز درون دریا

جاریست سایه های خنک دشت های آزادی که به نرده بام تجلی میرسند

جاریست نگاهایی که با یک لبخند " تا ته ایوان معرفت گل سرخ می پیمایند مسیر عشق را

و همین دوست داشتن زیباست.




نیست



راه را پیدا نیست تا سفر رویا

نیست تا رویاهای مسیردوست

نیست تا انتظار قوی وحشی برای پرواز

پرواز برای رفتن به بالای نگاه

نگاه برای دیدن ستایش در ختان دور ولی عاشق بر

عشق در حسرت باران نگاه آن کاجی است که بالا میرفت از آن پسرک دیروز

پسرک دیروز بر حسرت دیدن تبسمی در درون خواب

خواب در جز جز خرده شنهای کف وجودش که به دریا میپیمایند جاریست

جاریست تا روز آشنایی

جاریست تا به وجود تکرار دوباره ایی برای ثانیه های بعد

جاریست تا تماشا

تا تماشای بلند خورشید فردا ها بر رخ زمین او

و او را پیداست برش " تبسم دیروز.

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مهرداد چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:06 ب.ظ http://parinazvamehrdad.blogfa.com

پری روز اومده بودی تو وبلاک ما(من وپریناز) متاءسفانه اون از من جدا شده ومن تنهای تنها موندم .
راستیاین قالب رو کی برات طراحی کرده ببین می تونی در حق من یه لطفی بکنی یه قالب پائیزی وناراحت گونه واسه من طراحی بکنه .
این درخواست یه برادر کوچیکترهته ازت خواهش می کنم باشه
جون من قبول بکن
دوستدار وبلاگت مهرداد تنها

صبا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:06 ق.ظ http://saba62.blogfa.com

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است ....سلام واقعا قالب زیبایی داره و اینکه عکس ها گویای مطالب زیبا ...و من مسافرم ای بادهای هموار مرا به وسعت تشکیل ابرها ببرید...و تنهایی را دوست دارم زیرا در آن با دنیای به حقیقت پیوسته ام انس می گیرم
دچار باید بود !!!! بهاری باشید و همیشه شاد......

ستاره جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:17 ق.ظ http://nazar-tanha-bemoonam.blogfa.com

سلام......وبلاگ زیبایی داری.............. نذار تنها بمونم...

پاییز جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:52 ب.ظ http://www.payiz.tk

وبلاگتون ترکیبی است از متون و تصاویر زیبا... در صورت تمایل به تبادل لینک خبرم کنید...

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام مرسی که بهم سر زدی و معذرت می خوام که دیر جواب دادم....
بازم بهم سر بزن...
چه خوش سلیقه ای...وبلاگ قشنگی داری

مریم جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:20 ب.ظ http://maryweb.blogfa.com/

سلام...باید بگم وبلاگ خوب و قشنگی دارید و نوشته های پر از احساس و لطیفی و از صمیم قلب خوشحال میشم به کلبه خرابه ی من هم سری بزنید.
منتظرم و فعلا بای

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:38 ب.ظ http://keivan1.blogfa.com

انان که امدن چه زود رفتن و فراموش کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد